Egyéb

...

Ügyfélkapcsolat kezelés (CRM)

 

crmA CRM modul a dSuite vállaltirányítási rendszer része, mely az ügyfélkapcsolatok számítógépes támogatását, és ügyféladatok karbantartását teszi lehetővé. Ezen modul részei: 

  • Partnerkezelés
  • Hitel, folyószámla
  • Engedményrendszer

 

Emberi erőforrás (HR)

 

HRMár kis létszám esetén az emberi erőforrás gazdálkodás nagy adminisztrációs terhet ró a vállalatokra, tehát fontos, hogy az ezzel kapcsolatos tevékenységeket egy korszerű informatikai rendszerrel váltsuk fel.

 

 

Nyomonkövetés (TR)

 

TRA nyomonkövetés célja, hogy pontosan követni lehessen minden elkészült termék teljes életútját, az alapanyagok raktárba kerülésétől kezdve a késztermék kiszállításáig. Az előre követésnél azt akarjuk megtudni, hogy hova lett kiszállítva hibás termék, azaz mely csomagokra vonatkozik a visszahívás. A visszafelé követésnél pedig az a cél, hogy egy adott hibás termékről megtudjuk, hogy az mikor, hol és miből készült.

 

 

 

Információs rendszer (IS), döntéstámogatás

 

A felelős vezető csak megalapozott, pontos adatokon alapuló döntést hoz, ehhez viszont szüksége van precíz adatokra, mert a helytelen adatok felhasználásával levont következtetés maga is helytelen lehet.

Döntéstámogatás

A pontos adatok önmagukban nem sokat érnek, ha azokat nem tudjuk értelmezni, elemezni, megtalálni bennük az összefüggéseket. A dSuite riport modulja ebben nyújt Önnek és cégének hathatós segítséget, nemcsak az adatok elemzésében, hanem azok teljesen szabadon definiálható ábrázolásában.

 

 

Ügyfélkapu

Vélemények

„A dSuite rendszer használata csökkentette a dolgozói jelentések pontatlanságából adódó eltéréseket, javította a gyártási folyamatok nyomon követhetőségét.”

Fehér Zsolt
Knott-Technik-Flex Kft. - Műszaki menedzser

 

„A dTrade Kereskedelmi Rendszer bevezetése óta hatékonyabban működünk, és nőtt az árbevételünk.”

Gyevi Tóth Gergely
Holux Kft. - kereskedelmi igazgató