Alaprendszer és Szinkronizáció

dSuite alaprendszer

A Keretrendszer az architektúra alapját képező szoftverek összessége amelyek, a rendszer alapvető funkcionalitásainak működését teszik lehetővé, amelynek a követelményei az alábbiakban vannak meghatározva. A keretrendszer a további részmodulokból áll.

 

MDB Szerver Program

Az architektúra alapvető része az adatbázis elérését lehetővé tevő úgynevezett MDB szerver applikáció, mely egyetlen példányban fut egy telephelyen. Több telephely esetében előfordulhat, hogy minden telephely saját adatbázissal és saját MDB szerver applikációval rendelkezik, amelyek közt a szinkronizálás automatikus.

 

Jogosultság és felhasználók kezelése

A dSuite rendszer része egy komplex jogosultsági struktúra, amely úgy biztosítja a szenzitív adatok biztonságát, hogy korlátozza a felhasználók hozzáférését a rendszerben tárolt adatokhoz, a rendszerben elérhető funkciókhoz és kimutatásokhoz. Mivel a teljes dSuite egy összetett és komplex rendszer, ezért érdemes a jogosultsági szintek alapján a funkciók láthatóságát is meghatározni. Mindenki csak azokat a funkciókat lássa és kezelhesse, amiben dolgoznia kell.


Riportok, kimutatások

A felelős vezető csak megalapozott, pontos adatokon alapuló döntést hoz, ehhez viszont szüksége van precíz adatokra, mert a helytelen adatok felhasználásával levont következtetés maga is helytelen lehet.

A pontos adatok önmagukban nem sokat érnek, ha azokat nem tudjuk értelmezni, elemezni, megtalálni bennük az összefüggéseket. A dSuite riport modulja lehetőséget nyújt a partnereinek abban, hogy az adatokat elemezni, és azokat teljesen szabadon definiálhatóan ábrázolni tudja.

Ha a partner pontosan tudja, hogy mi az, amit látni szeretne. Lehet ez a ciklusidő változása, az anyag és készletmozgásra vonatkozó összefüggés, vagy akár a tervezéssel kapcsolatos kimutatás. Csak ki kell választani a riportjaink közül azt, amely megmutatja, amire kíváncsi. Amennyiben az ügyfél olyan egyedi kimutatásokat szeretne, melyek a cég sajátosságaiból adódóan még nem léteznek, akkor is van megoldás, hiszen tetszőlegesen készíthetők újabb kimutatások, akár a partner által is. Általában minden kiadott ajánlatunkban szerepel valamennyi riport elkészítése, amelyekről azt gondoljuk a felmérés során, hogy szükségesek lehetnek. A későbbiek során azonban újabb riportok létrehozása is lehetséges. Igény esetén oktatást tartunk, hogy az ügyfél saját hatáskörben képes legyen bármilyen riport és az ahhoz tartozó megjelenítések elkészítésére. Ezután már csak idő függvénye, hogy milyen kimutatásokat készít el.


Bizonylat és Riport megjelenés szerkesztő

Minden a dSuite rendszer által kibocsátott bizonylat vagy kimutatás nyomtatási képe szerkeszthető egy külön erre a célra létrehozott felülettel.

A kialakított megjelenés hozzárendelhető egy adattípushoz, vagy egy korábban elkészített riporthoz is. Amennyiben egy adattípusnak több különböző megjelenítés van definiálva, akkor annak nyomtatásakor a dSuite rendszer rákérdez a felhasználótól arra, hogy melyiket használja a nyomtatás során. Ezzel elérhető lesz az, hogy egy számla vagy szállítólevél, vagy bármilyen más bizonylat tetszőleges nyelven kinyomtatható, vagy az adott partner igényeinek megfelelő kiegészítő adatokkal ellátható.

 

Dokumentumkezelés

A dSuite rendszerben lehetőség van egy adott adat és a hozzátartozó technológiai dokumentum elérési útjának összerendelésére. Ezek a dokumentumok jellemzően csomagolási utasítások, tervrajzok, gép vagy szerszám beállítási útmutatók… stb.

Minden lényeges adattípushoz lehetőség van a releváns dokumentációk elérési útját csatolni. Továbbá a csatolt anyagok megjeleníthetők a PPS rendszerben, amennyiben a kliens operációs rendszernek van alapértelmezett megjelenítője az adott fájltípushoz, de a terminál programban is megjeleníthetők amennyiben az adat használatban van.

Ügyfélkapu

Vélemények

"Mióta a dTrade Kereskedelmi Rendszert használjuk, mindig naprakész adatokat kapok, és átlátom a vállalat működését.”

Hosó János
Holux Kft. - Vezérigazgató.

 

„A dSuite rendszer használata csökkentette a dolgozói jelentések pontatlanságából adódó eltéréseket, javította a gyártási folyamatok nyomon követhetőségét.”

Fehér Zsolt
Knott-Technik-Flex Kft. - Műszaki menedzser