Megoldásaink bevezetése

Megoldásaink bevezetése egy egyszerű folyamaton keresztül zajlik, aminek fontos eleme az állandó és kölcsönös kommunikáció, így kerülve el, hogy Ön és a cége nem pontosan azt kapja, amire szüksége van.

Bevezetés folyamata

bevezetésA megoldások bevezetésének folyamata egy olyan  korábbi tapasztalataink felhasználásával kidolgozott – procedúra, amely a lehető legjobban biztosítja, hogy a partnereink megelégedéssel használják a termékeinket. A bevezetés teljes ideje alatt fontos a kétoldali rendszeres kommunikáció azért, hogy a rendszert használó munkatársak biztonsággal tudják kezelni a területükhöz tartozó feladatokat, valamint a DanubiSoft is lássa, ha valami még csiszolásra vagy hozzáigazításra szorul.

A megoldások bevezetése a következő lépésekből áll:

  • Bemutató az Önök telephelyén
  • Előzetes ajánlat adása
  • Részletes felmérés
  • Pontos megoldási javaslat és ajánlat
  • Szerződéskötés
  • Megoldások kidolgozása
  • Bevezetések és oktatások
  • Tesztüzem
  • Éles indulás
  • Terméktámogatás
  • Rendszerfrissítések
 

Bemutató az Önök telephelyén

Egy bemutatkozó beszélgetés során felmérjük, milyen igényeik vannak és megbeszéljük, hogy azokra milyen megoldások lehetségesek. Meghallgatjuk az Önök elképzeléseit és bemutatjuk, hogy a rendszerünkben hogyan lehetséges választ találni az Önöknél felmerülő problémákra.

Előzetes ajánlat adása

A megbeszéléseink alapján elkészítünk egy előzetes megoldási javaslatcsomagot, amely az árajánlatot is tartalmazza. Ezt a dokumentumot személyes megbeszélésen adjuk át Önöknek, ahol lehetőség nyílik arra, hogy választ adjunk a javaslatokkal és az árajánlattal kapcsolatban felmerülő kérdésekre.

Részletes felmérés

Ha az előzetes ajánlat elfogadásra került, akkor a munkatársainkkal részletesen felmérjük, hogy pontosan milyen feltételek adottak és melyek azok, amelyeket meg kell teremteni a végső cél érdekében. Ez a felmérési szakasz az egyik legfontosabb része a projektnek, ilyenkor kell feltárni, hogyan működik az Önök vállalata.

Ezt a következőképpen érjük el:

  • Megértjük az Önök technológiai folyamatait és a munkalépések közti pontos összefüggéseket.
  • A kulcsemberek munkáját napokon át figyelemmel kísérjük.
  • A kollégáink egy-egy termelő műszak munkáját az elejétől a végéig követik.
  • Megvizsgáljuk a termelő és egyéb gépek műszaki paramétereit a gépi adatgyűjtések szempontjából.
  • Feltárjuk az önök teljes rendelési, szállítási és kereskedelmi folyamatait.
  • Megvizsgáljuk a teljes raktározást és készletkezelést.

A felmérés közben folyamatosan kapcsolatban állunk a terület illetékes munkatársával, meghallgatjuk az észrevételeit és figyelembe vesszük a javaslatait.

Pontos megoldási javaslat és ajánlat

Az összegyűjtött információk egységes dokumentumba foglalása után pontos árakat tudunk mondani, mind megoldásokkal, mind a szükséges hardver beruházással kapcsolatban. Ebben a dokumentumban lesznek leírva a problémákra közösen kidolgozott megoldások és az azok megvalósulásához szükséges feltételek. Ekkor határozzuk meg közösen, hogy az egyes szakaszokra mennyi bevezetési és mennyi tesztidőszakot szánunk.

Szerződéskötés

A részletes ajánlat elfogadása után szerződést kötünk, amelyben megállapodunk a pontos árakról és fizetési feltételekről, továbbá a fizetés módjáról és a garanciákról. A bevezetés ezen szakaszában kerül meghatározásra a projekt kezdésének időpontja és az egyes szakaszok átadási időpontjai is.

Megoldások kidolgozása

A projekt érdemi része, amelyben részben a kollégáink végzik a szükséges változtatásokat, részben pedig – ha szükséges  az Önök folyamatai kerülnek átalakításra. Az informatikai struktúra megtervezése és a hardver eszközök kiválasztása is ebben a szakaszban történik meg, különös tekintettel a gépi adatgyűjtést érintő eszközökre.

Bevezetések és oktatások

Ebben a szakaszban az elkészült rendszert vesszük használatba a korábban már kidolgozott lépésekben. Itt nyílik lehetőség egy-egy újabb szakaszba lépéskor azon munkatársak oktatására, akik érintettek az adott lépésben. Ilyenkor a kollégáink már folyamatosan jelen vannak és segítik a zökkenőmentesebb átállást, illetve telefonon folyamatosan elérhetőek lesznek. A hardver beszerzése és beüzemelése ebben a szakaszban valósul meg.

Tesztüzem

A rendszer ilyenkor már „fut” és működik, ezzel segíti az Önök munkáját. Természetesen a használat közben is lehetnek olyan észrevételek, amelyek szükségessé teszik a rendszer kisebb módosításait. Jellemzően ilyenkor jelennek meg az igények a különböző riportokra és jelentésekre. Az esetleges egyedi kimutatások kidolgozása szintén közösen történik meg.

Éles indulás

A rendszer használatba vétele. Ez jelenti az esetleg eddig használt más könyvelések elhagyását, a számla sorszámozásának indítását. Ekkor már minden szükséges adatnak a rendszerben kell lennie, illetve a naprakész adtok már csak onnan nyerhetőek ki. A dolgozók teljesítménybérét is a rendszerünk adatai alapján számoljuk el.

Terméktámogatás

A rendszer már működik, de lehetnek kérdések, esetleg szükség lehet új kollégák oktatására, vagy újabb kimutatások készítésére. A DanubiSoft biztosít Önnek és kollégáinak egy online támogatási rendszert. Bármikor tudunk módosító kéréseket teljesíteni vagy újabb részprojekteket indítani.

Rendszerfrissítések

A szerződésben megállapított formában rendszerfrissítések kerülnek telepítésre meghatározott ideig, amely időszak korlátlan ideig meghosszabbítható.

Ügyfélkapu

Vélemények

"A dSuite rendszer segítségével csökkentetni tudtuk a készleteinket ami közvetlen megtakarítást hozott."

Mérten Orsolya
BTH Fitting Kft. - Cégvezető

 

„Mióta a dSuite rendszert használjuk hatékonyabban tudom kiszolgálni a vevőinket és teljesebben átlátom a megrendelés állományt.”

Sági József
Knott-Technik-Flex Kft. - Logisztikai vezető