Megoldásaink bevezetése

Megoldásaink bevezetése egy egyszerű folyamaton keresztül zajlik, aminek fontos eleme az állandó és kölcsönös kommunikáció, így kerülve el, hogy Ön és a cége nem pontosan azt kapja, amire szüksége van.

Bevezetés folyamata

bevezetésA megoldások bevezetésének folyamata egy olyan  korábbi tapasztalataink felhasználásával kidolgozott – procedúra, amely a lehető legjobban biztosítja, hogy a partnereink megelégedéssel használják a termékeinket. A bevezetés teljes ideje alatt fontos a kétoldali rendszeres kommunikáció azért, hogy a rendszert használó munkatársak biztonsággal tudják kezelni a területükhöz tartozó feladatokat, valamint a DanubiSoft is lássa, ha valami még csiszolásra vagy hozzáigazításra szorul.

A megoldások bevezetése a következő lépésekből áll:

  • Bemutató az Önök telephelyén
  • Előzetes ajánlat adása
  • Részletes felmérés
  • Pontos megoldási javaslat és ajánlat
  • Szerződéskötés
  • Megoldások kidolgozása
  • Bevezetések és oktatások
  • Tesztüzem
  • Éles indulás
  • Terméktámogatás
  • Rendszerfrissítések
 

Bemutató az Önök telephelyén

Egy bemutatkozó beszélgetés során felmérjük, milyen igényeik vannak és megbeszéljük, hogy azokra milyen megoldások lehetségesek. Meghallgatjuk az Önök elképzeléseit és bemutatjuk, hogy a rendszerünkben hogyan lehetséges választ találni az Önöknél felmerülő problémákra.

Előzetes ajánlat adása

A megbeszéléseink alapján elkészítünk egy előzetes megoldási javaslatcsomagot, amely az árajánlatot is tartalmazza. Ezt a dokumentumot személyes megbeszélésen adjuk át Önöknek, ahol lehetőség nyílik arra, hogy választ adjunk a javaslatokkal és az árajánlattal kapcsolatban felmerülő kérdésekre.

Részletes felmérés

Ha az előzetes ajánlat elfogadásra került, akkor a munkatársainkkal részletesen felmérjük, hogy pontosan milyen feltételek adottak és melyek azok, amelyeket meg kell teremteni a végső cél érdekében. Ez a felmérési szakasz az egyik legfontosabb része a projektnek, ilyenkor kell feltárni, hogyan működik az Önök vállalata.

Ezt a következőképpen érjük el:

  • Megértjük az Önök technológiai folyamatait és a munkalépések közti pontos összefüggéseket.
  • A kulcsemberek munkáját napokon át figyelemmel kísérjük.
  • A kollégáink egy-egy termelő műszak munkáját az elejétől a végéig követik.
  • Megvizsgáljuk a termelő és egyéb gépek műszaki paramétereit a gépi adatgyűjtések szempontjából.
  • Feltárjuk az önök teljes rendelési, szállítási és kereskedelmi folyamatait.
  • Megvizsgáljuk a teljes raktározást és készletkezelést.

A felmérés közben folyamatosan kapcsolatban állunk a terület illetékes munkatársával, meghallgatjuk az észrevételeit és figyelembe vesszük a javaslatait.

Pontos megoldási javaslat és ajánlat

Az összegyűjtött információk egységes dokumentumba foglalása után pontos árakat tudunk mondani, mind megoldásokkal, mind a szükséges hardver beruházással kapcsolatban. Ebben a dokumentumban lesznek leírva a problémákra közösen kidolgozott megoldások és az azok megvalósulásához szükséges feltételek. Ekkor határozzuk meg közösen, hogy az egyes szakaszokra mennyi bevezetési és mennyi tesztidőszakot szánunk.

Szerződéskötés

A részletes ajánlat elfogadása után szerződést kötünk, amelyben megállapodunk a pontos árakról és fizetési feltételekről, továbbá a fizetés módjáról és a garanciákról. A bevezetés ezen szakaszában kerül meghatározásra a projekt kezdésének időpontja és az egyes szakaszok átadási időpontjai is.

Megoldások kidolgozása

A projekt érdemi része, amelyben részben a kollégáink végzik a szükséges változtatásokat, részben pedig – ha szükséges  az Önök folyamatai kerülnek átalakításra. Az informatikai struktúra megtervezése és a hardver eszközök kiválasztása is ebben a szakaszban történik meg, különös tekintettel a gépi adatgyűjtést érintő eszközökre.

Bevezetések és oktatások

Ebben a szakaszban az elkészült rendszert vesszük használatba a korábban már kidolgozott lépésekben. Itt nyílik lehetőség egy-egy újabb szakaszba lépéskor azon munkatársak oktatására, akik érintettek az adott lépésben. Ilyenkor a kollégáink már folyamatosan jelen vannak és segítik a zökkenőmentesebb átállást, illetve telefonon folyamatosan elérhetőek lesznek. A hardver beszerzése és beüzemelése ebben a szakaszban valósul meg.

Tesztüzem

A rendszer ilyenkor már „fut” és működik, ezzel segíti az Önök munkáját. Természetesen a használat közben is lehetnek olyan észrevételek, amelyek szükségessé teszik a rendszer kisebb módosításait. Jellemzően ilyenkor jelennek meg az igények a különböző riportokra és jelentésekre. Az esetleges egyedi kimutatások kidolgozása szintén közösen történik meg.

Éles indulás

A rendszer használatba vétele. Ez jelenti az esetleg eddig használt más könyvelések elhagyását, a számla sorszámozásának indítását. Ekkor már minden szükséges adatnak a rendszerben kell lennie, illetve a naprakész adtok már csak onnan nyerhetőek ki. A dolgozók teljesítménybérét is a rendszerünk adatai alapján számoljuk el.

Terméktámogatás

A rendszer már működik, de lehetnek kérdések, esetleg szükség lehet új kollégák oktatására, vagy újabb kimutatások készítésére. A DanubiSoft biztosít Önnek és kollégáinak egy online támogatási rendszert. Bármikor tudunk módosító kéréseket teljesíteni vagy újabb részprojekteket indítani.

Rendszerfrissítések

A szerződésben megállapított formában rendszerfrissítések kerülnek telepítésre meghatározott ideig, amely időszak korlátlan ideig meghosszabbítható.

Ügyfélkapu

Vélemények

„A dTrade Kereskedelmi Rendszer bevezetése óta hatékonyabban működünk, és nőtt az árbevételünk.”

Gyevi Tóth Gergely
Holux Kft. - kereskedelmi igazgató

 

„A dSuite rendszer használata csökkentette a dolgozói jelentések pontatlanságából adódó eltéréseket, javította a gyártási folyamatok nyomon követhetőségét.”

Fehér Zsolt
Knott-Technik-Flex Kft. - Műszaki menedzser