Webes szolgáltatásaink

A vállalati weboldal akkor felel meg küldetésének, ha kiaknázza az online médiában rejlő kétirányú kommunikáció lehetőségeit. A honlap így nemcsak a külvilág felé közöl információkat, hanem piackutató eszköz is! A jó vállalati honlap tulajdonságai:

  • Arra a keresőszóra válaszol, amire a legtöbben keresnek az Ön vevői
  • Lényegre törő, egyszerű és a vállalat arculatához illeszkedik a grafika
  • Összhang van a grafikai megjelenés és a tartalom között
  • Rendszeresen kerül fel rá újdonság, pl. cikkek a tevékenységével kapcsolatban
  • Jól és költséghatékonyan továbbfejleszthető
  • Termékbemutató és értékesítő szerepe van (webáruház)

Honlap készítés - keresőoptimalizálás

Az Ön cégének weboldala

A weboldal mára nélkülözhetetlen minden vállalatnak még akkor is, ha csak termeléssel foglakozik és állandó ügyfelei vannak, mert az internetes megjelenés alapvető követelmény a cégek számára. Sokakban még nem tudatosult, hogy a weboldala milyen nagy szerepet játszik az új ügyfelek megszerzésében. Nagyon sok esetben az ügyfél az első benyomását a weboldalról kapja, ami pedig meghatározó lehet a későbbiekben. A weboldal készítés nem csupán szükséges kiadás, hanem befektetés, amely valódi profitot termel a tulajdonosának.

Miért válasszon minket a weboldalkészítéshez?

  • Mert mi integráli tudjuk a weboldalát az Ön vállalatirányítási rendszerébe.
  • Mert olyan weboldalt kap tőlünk, amit azután bárki tud szerkeszteni és karbantartani, aki elboldogul egy Microsoft Word-del, de természetesen ezzel kapcsolatban is adunk oktatást.
  • A cége arculatához illeszkedő weblapot kap tőlünk.

Keresőoptimalizálás

Az internet világában bármilyen szolgáltatásra vagy termékre van szükségünk, legtöbbünk a Google keresőt használja annak érdekében, hogy megtalálja amit keres. Ez az Ön lehetséges ügyfelei esetében sincs másképpen, tehát a egyik legfontosabb cél, hogy cégének oldalára minél többen ráleljenek. Üzleti honlap esetében persze az ismertség vagy értékesítés ebből fakadó növelése is fontos szempont.

A statisztikák szerint a legtöbb weblapot a Google keresőoldalon keresztül találják meg. Nyilvánvaló tehát, hogy ezekben ajánlatos minél jobban szerepelni. Csakhogy az is általánosan elismert tény, hogy a keresés eredményei közül az első 10-20 találatnál (tehát az első néhány találati oldalnál) többet ritkán néznek meg a felhasználók. Így hát a puszta jelenlét a keresők adatbázisában még nem ér sokat: ha ugyanis a számunkra lényeges kulcsszavakra rákeresve a 45. helyen bukkanunk fel, onnan forgalomra nem nagyon lehet számítani.

Keresőoptimalizálással ezen lehet segíteni. Forduljon hozzánk bizalommal!

Google AdWords Kampány

A Google AdWords gyors és egyszerű módja a jól célzott kattintás alapú (CPC) hirdetésnek költségkerettől függetlenül. A Google AdWords hirdetési rendszer alapja a PPC – Pay Per Click – alapú fizetés, melynek lényege, hogy a hirdetésért nem a megjelenések, hanem a rákattintások alapján kell fizetni. Az AdWords további nagy előnye, hogy a hirdető adhatja meg, mennyit hajlandó fizetni egy kattintásért, azaz egy látogatóért, így költségeit folyamatos kontroll alatt tarthatja.

Az AdWords-hirdetések a Google keresési eredményei mellett jelennek meg, ahogy az egyre bővülő Google Network keresési és tartalomoldalain is. Az AdWords kampány a beállításoknak megfelelően jeleníti meg az ön által forgalmazott termékhez vagy szolgáltatáshoz kapcsolódó reklámokat. A megadott kulcsszavakra történő keresés esetén jelenik meg a hirdetés a kereső találati oldalán vagy a kereső partner oldalain. A hirdetésre kattintva az érdeklődő közvetlenül eljut az Ön weboldalára, ahol remélhetőleg megtalálja azt amit keres és felveszi Önnel a kapcsolatot.

Az AdWords rendszer komplexitása szakértői tudást igényel. Ha nincsen megfelelően beállítva a kampány, akkor az arra szánt összeg elvész és felesleges kiadásnak minősül, mert lehet a látogatók ugyan rákattintanák az Ön hirdetésére, de nem sikerül őket megtartani például a rosszul megválasztott érkezési oldal miatt.
Amennyiben nem fordít elég figyelmet a felhasználói szokások megismerésére, akkor a beállításokat nem tudja olyan jól elvégezni mint egy szakértő, aki a finombeállítások révén teljes mértékben optimalizálni tudja a hirdetését elérve azt, hogy olcsón jusson azokhoz a kulcsszavakhoz, amelyekre valóban keresnek ügyfelei, illetve olyan oldalakon jelenjen meg, ahol potenciális ügyfelek lehetnek.

Az AdWords kampány elindításában segítünk Önnek és Cégének oly módon, hogy azt Ön kis befektetéssel, önállóan is tovább tudja vinni.

Ügyfélkapu

Vélemények

„Mióta a dSuite rendszert használjuk hatékonyabban tudom kiszolgálni a vevőinket és teljesebben átlátom a megrendelés állományt.”

Sági József
Knott-Technik-Flex Kft. - Logisztikai vezető

 

„A dTrade Kereskedelmi Rendszer bevezetése óta hatékonyabban működünk, és nőtt az árbevételünk.”

Gyevi Tóth Gergely
Holux Kft. - kereskedelmi igazgató