Vezetői döntéstámogatás

A Riport, vagy vezetői döntéstámogató modul célja, hogy valós adatokkal támogassa az objektív döntéshozatalt az adott vállalaton belül. A dSuite rendszerben lévő összes adat kinyerhető, de valójában a legnagyobb támogatás az, hogy a dSuite ezeket az adatokat, feldolgozott, értelmezhető formában bocsátja rendelkezésre. A dSuite rendszerben rendelkezésre állnak előre definiált sztenderd riportok, valamint kérhetők egyedi, kimondottan az adott ügyféligényre készített riportok is, amit a DanubiSoft készít el.

A dSuite rendszerben saját beépített riport szerkesztő felület található, így egy átfogó felkészítést követően, minden partner saját riportokat tud létrehozni a rendszerben a DanubiSoft-tól függetlenül.

Riportok, kimutatások a dSuite rendszerben

Sztenderd riportok

Egyedi riportok

AD-HOC kimutatások

A dSuite rendszer élesinduláskor minden új partner számára elérhetőek azok, a legtöbb vállalkozás számára kulcsfontosságú riportok és kimutatások, amelyek könnyen és jól sztenderdizálhatóak. Ezek a riportok nevezzük előre definiált, állandóan használt riportoknak. A dSuite tartalmaz továbbá dinamikusan paraméterezhető, riportokat, melyek képesek egy problémakört több szempontból értékelni.

Ilyen riportok például:

  • Áfa analitika 
  • Készletforgás
  • OEE (Teljes Eszközhatékonysági Mutató)

Amennyiben az dSuite bevezetésének időszakában indokolt ügyfélspecifikus riportok létrehozás annak érdekében, hogy megfelelő információk álljanak rendelkezésre, az egyes döntések meghozatalához, akkor a bevezetés részeként megvalósul az egyedi riportok kialakítása is. Jellemzően az egyedi riportokat a DanubiSoft készíti el az ügyféllel folyamatosan egyeztetve.

Ilyen riportok például:

  • Pénzügyi riportok: Cash-Flow tervezés
  • Személyi teljesítmény riport
  • Egyedi bizonylat kinézetek kialakítása

A dSuite rendszert használó cégek, saját AD-HOC jellegű riportokat tudnak készíteni a listákból, mivel a lekérdezésekre létezik egy nagyon egyszerű megoldás. Az összes dialóg egy excel-szerű listában végződik, melyben többszintű csoportosításokat és filtereket lehet beállítani, így kinyerve a számunkra szükséges adatokat egy táblázatba. Természetesen ezeket az táblázatokat exportálni lehet excelbe.

Ilyen riportok például:

  • Készletinformációk
  • Rendeléssel kapcsolatos információk
  • Beszerzésekkel kapcsolatos információk

A vezetői döntéstámogató modul előnyei

  • Minden pillanatban a valóságnak megfelelő adatok
  • Feldolgozott és értelmezhető riportok, kimutatások
  • Adatgyűjtésből származó valós idejű tényadatok
  • Beépített riport és kinézetszerkesztő
  • Saját riportok készítésének lehetősége 
  • Gyors és objektív döntéshozatal támogatása
  • Minden adat exportálhat excel fájlba
  • Egyedi riport megjelenítőfelület – Csarnoknézet
  • Tervezhetőbb, átláthatóbb cégműködés
YouTube
LinkedIn
Share
Instagram